Новини компанії
«Прийшов-поспілкувався-продав», - керівник «Елерону» представив послуги компанії світовим лідерам
Падіння попиту на вантажні авіаперевезення, як і будь-яка криза, дає авіакомпаніям можливість задуматися про свою стратегію. Очевидно, що успішна стратегія повинна враховувати сучасні тенденції розвитку світового авіавантажного ринку. В першу чергу, заслуговують на увагу наступні найбільш значущі тренди цього ринку:
- конвергенція ринків традиційних вантажних авіаперевезень і інтегрованих експрес-перевезень;
- зростання конкуренції з морським транспортом;
- стійка тенденція до зниження рівня прибутковості вантажних авіаперевезень;
- дисбаланс вантажопотоків між регіонами.
Для авіакомпанії «Елерон» «мокрий» лізинг - це ще один шлях придбання необхідних ємностей для вирішення як непланових, так і планових ситуацій найбільш гнучким способом. Крім непланових ситуацій, які включають пошук літака для здійснення заміни для врегулювання непередбачених або короткострокових вимог, довготривала, запланована необхідність в літаку з екіпажем може мати місце, як показує дослідження, при наступних обставинах:
- проходження власним літаком важких форм технічного обслуговування;
- пристосування ємності до відомих коливань попиту;
- очікування поставки нового літака для розширення парку літаків;
- надання спеціалізованої ємності (для доставки вантажу);
- зменшення витрат за певними операціями;
- надання можливості починаючому експлуатанту розвинути спектр послуг до того як він зможе навчити екіпаж літака та інженерний штат.
Тож у четвер, 11 квітня, на 7-ому міжнародному торговому форумі #LIM-KYIV-2019 генеральний директор «Елерону» Андрій Кішинський представив діяльність та послуги авіакомпанії. #LIM-KYIV-2019 - це жива потужна площадка для особистого знайомства з лідерами FMCG з різних країн для нових ідей, продажу/покупки товарів і послуг.
Лекції та особисті розмови зі спікерами були присвячені темам:
- формуванню ціннісної пропозиції;
- аналізу ринка та конкурентів;
- визначенню сегмента цільової аудиторії свого бізнесу;
- формуванню команди та старт;
- виробленню стратегії і тактики спільних дій з органами виконавчої влади;
- удосконаленню системи захисту економічних інтересів бізнесу, працівників підприємств та держави за кордоном.
На цьому прикладі два роки тому була створена авіакомпанія «Елерон», засновником була виконана наступна першочергова робота:
- перевірена актуальність проблеми та ємність ринку;
- проведений аналіз конкурентів;
- вивчено локальне законодавство та менталітет;
- розроблені бізнес-модель на новому ринку, бізнес-план та локалізація послуг бізнесу.
Під час представлення діяльності «Елерон» Андрій Кішинський зазначив, що, створюючи направлення авіаперевезення вантажу, було прийнято рішення започаткувати практику з’єднання України з країнами ЄС, тобто здійснювати авіадоставку вантажу з України та в Україну шляхом консолідації вантажів на рейсі, що дає можливість замовнику використовувати малі провізні ємності від 500 кг. На сьогодні жодна вантажна авіакомпанія не має подібної практики і працює лише за межами української держави.
«Наразі компанія дислокується на території міжнародного аеропорту «Рівне», але ведемо переговори з аеропортом «Львів» імені Данила Галицького. Ваші виробничі компанії, тепер мають надійного авіаперевізника», - розповів Андрій Кішинський.
У заході взяли участь представники компаній, які здійснюють виробництво продукції: «Capsular» (виробництво капсульованих продуктів); GFS GROUP; «Liqberry» (продукція компанії - пасти, зроблені з різних ягід, які ростуть в екологічно чистих лісах на заході країни); «Sweet Arte» (кондитерська фабрика); «WOG» (національна мережа автозаправочних комплексів; «Десняночка» (кондитерська фабрика); «Златомед» (заготівля та переробка меду); «Inkerman» (виноробне підприємство).
Між компанією «Елерон» та деякими підприємствами вже обговорюються умови співпраці.
Зокрема на заході виступили спікери: комерційний директор торговельної мережі «ВІВАТ» Пятрас Чепкаускас, представник European Commission Доктор Луіза Приста, тимчасово виконуючий обов’язки директора департаменту ЄС та НАТО в МЗС України Сергій Саєнко, директор з розвитку компанії GFS Global Trade Ігор Шульга, представник відділу експорту SWEET ARTE Володимир Тищук та інші.
Відтепер і надалі авіакомпанія «Елерон» збільшуватиме базу найуспішніших компаній світу для налагоджування спільної роботи.